Požadujeme:

  • SŠ s maturitou
  • Praxe min. 1 rok v klientském servise
  • Znalost zásad bezpečnosti práce a požární ochrany
  • Orientace v pravidlech QSM podle normy ISO 9001:2008
  • Znalost anglického jazyka na střední úrovni
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Výborná znalost práce na PC

Vaší náplní práce bude:

  • definovat interní procesy
  • metodicky zastřešovat procesní řízení v souladu s ISO 9000:2008
  • odpovídat za aktualizaci, vedení a dostupnost procesní a řízené dokumentace
  • provádět interní audity dle plánu ročního auditu
  • vyhodnocovat a zpracovávat výsledky aktivního dotazování klientů (feedback management) a vytvářet příslušné reporty a statistiky
  • zaznamenávat a zpracovávat stížností klientů, navrhovat opatření a sledovat jejich řešení včetně zajištění zpětné vazby klientům v definovaném termínu
  • metodicky a liniově vést kolegy na pozici Feedback Administrator
  • zodpovídat za dodržování zásad integrovaného systému jakosti na pracovišti.

Nabízíme:

  • zaměstnání na HPP na plný úvazek
  • mladý a příjemný kolektiv, příjemné pracovní prostředí
  • adekvátní platové ohodnocení
  • zázemí v organizaci s dlouholetou praxí
  • stravenky, karta Multisport, zvýhodněné volání
  • 5 týdnů dovolené
  • nadstandardní zdravotní péči pro Vás i Vaše blízké
  • občerstvení na pracovišti
  • nástup dle dohody

 

V případě, že Vás příležitost pracovat u nás zaujala, napište nám na hr@eucpremium.cz

Zasláním životopisu a motivačního dopisu uchazeč o pracovní pozici uděluje společnosti EUC Premium s.r.o. souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.