Požadujeme:
- SŠ s maturitou
- Praxe min. 1 rok v klientském servise
- Znalost zásad bezpečnosti práce a požární ochrany
- Orientace v pravidlech QSM podle normy ISO 9001:2008
- Znalost anglického jazyka na střední úrovni
- Dobré komunikační dovednosti
- Výborná znalost práce na PC
Vaší náplní práce bude:
- definovat interní procesy
- metodicky zastřešovat procesní řízení v souladu s ISO 9000:2008
- odpovídat za aktualizaci, vedení a dostupnost procesní a řízené dokumentace
- provádět interní audity dle plánu ročního auditu
- vyhodnocovat a zpracovávat výsledky aktivního dotazování klientů (feedback management) a vytvářet příslušné reporty a statistiky
- zaznamenávat a zpracovávat stížností klientů, navrhovat opatření a sledovat jejich řešení včetně zajištění zpětné vazby klientům v definovaném termínu
- metodicky a liniově vést kolegy na pozici Feedback Administrator
- zodpovídat za dodržování zásad integrovaného systému jakosti na pracovišti.
Nabízíme:
- zaměstnání na HPP na plný úvazek
- mladý a příjemný kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- adekvátní platové ohodnocení
- zázemí v organizaci s dlouholetou praxí
- stravenky, karta Multisport, zvýhodněné volání
- 5 týdnů dovolené
- nadstandardní zdravotní péči pro Vás i Vaše blízké
- občerstvení na pracovišti
- nástup dle dohody
V případě, že Vás příležitost pracovat u nás zaujala, napište nám na hr@eucpremium.cz
Zasláním životopisu a motivačního dopisu uchazeč o pracovní pozici uděluje společnosti EUC Premium s.r.o. souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.