Nejčastější dotazy klientů

- Vyberte kategorii dotazů -

Oblíbené dotazy

Jak se mohu objednat?

Na vyšetření je možné se objednat každý pracovní den od 7 do 19 hodin prostřednictvím zákaznické linky na telefonním čísle +420 222 300 300.

Mohu někde ohodnotit práci personálu?

Vaše připomínky a zpětnou vazbu velmi vítáme. Můžete vyplnit dotazník se zpětnou vazbou umístěný na našich klinikách.
Můžete nám zaslat zpětnou vazbu elektronicky. Můžete nám napsat na e-mailovou adresu quality@eucpremium.cz.

Co se stane, když přijdu na vyšetření pozdě?

Nabízíme objednání na čas, abyste u nás nemuseli čekat. To ale vyžaduje od našich klientů včasný příchod. Pokud se opozdíte, budete přeobjednáni na první volný termín. Vezměte prosím na vědomí, že u pracovnělékařských služeb nerealizované prohlídky fakturujeme zaměstnavateli, proto doporučujeme našim klientům, aby na kliniku přišli s 15min. předstihem, neboť čas objednání k lékaři, je čas, kdy vstupujete do ordinace.

Jaké jsou provozní doby na klinikách?

Na našich webových stránkách www.eucpremium.cz naleznete provozní dobu všech našich klinik.

Kdy mohu přijít na odběry? Je potřeba se objednat?

Ano, objednání je nutné. Odběry probíhají na všech našich klinikách v ranních hodinách.

Mohu před krevními odběry jíst a pít?

Pít ano, ale pouze čistou vodu. Nesmíte nic jíst, žvýkat ani např. cucat bonbóny.

Musím jít na sono břicha nalačno?

Ano, čtyři hodiny před vyšetřením se doporučuje nejíst, nepít, nekouřit ani nežvýkat. Vyšetření se provádí pouze v dopoledních hodinách.