Vaší náplní práce bude:

  • zodpovědnost za provoz externích ordinací
  • vytváření a kontrola dodržování manuálu pro práci středního zdravotnického personálu, platných postupů a standardů
  • osobní návštěvy detašovaných pracovišť vč. realizace záznamů z návštěv a zajišťování nápravných opatření v případě nedostatků
  • aktivní řešení problémů a operativní řízení změn
  • zajišťování vstupního i průběžného školení lékařů a středního zdrav. personálu
  • zajišťování měsíčního vyúčtování personálu a návrhů na odměňování
  • příprava a koordinace dnů zdraví a dalších projektů
  • personální a technickoprovozní zajištění ordinací – plánování rozpisů služeb, evidence přístrojového vybavení ordinací, zajišťování kontrol/revizí zdravotnických přístrojů, přístrojová dokumentace
  • administrativa a reporting
  • optimalizace a evidence objednávek ZM, KP, léků, materiálu a majetku ordinací
  • agenda související s otevřením nových a ukončení stávajících ordinací

 

Co od Vás očekáváme:

  • vzdělání všeobecná sestra
  • praxi min. 2 roky ve zdravotnictví
  • řidičský průkaz sk.B – aktivní řidič
  • uživatelská znalost práce na PC
  • samostatnou, zodpovědnou, asertivní a komunikativní osobnost
  • příjemné vystupování, smysl pro týmovou práci, spolehlivost
  • schopnost organizovat a plánovat
  • strategické uvažování

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zaměstnání na HPP na plný úvazek
  • příjemný kolektiv a pracovní prostředí
  • adekvátní platové ohodnocení
  • zázemí v organizaci s dlouholetou praxí
  • stravenky,
  • kartu Multisport za zvýhodněných podmínek
  • 5 týdnů dovolené
  • nadstandardní zdravotní péči
  • občerstvení na pracovišti

 

Kontakt personální oddělení

Markéta Spálenková
e-mail: marketa.spalenkova@eucpremium.cz​