Co budou Tvé úkoly:

  • Spolupráce na rozvoji a provozu CRM a lékařského systému,
  • Správa webového portálu pro zákazníky,
  • Podpora a školení uživatelů,
  • Přímé zapojení do změnových projektů společnosti/skupiny (organizace, procesy, rozvoj).

 

Jaké bys měl mít znalosti a dovednosti:

  • Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a aktivní přístup,
  • SQL dotazování (MSSQL, PLSQL), MS Office,
  • Zkušenost s administrací provozních systémů a programování v C#, či jiné výhodou,
  • Anglický jazyk, SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy).

 

Co nabízíme my:

  • Zázemí stabilní společnosti, široké spektrum zaměstnaneckých výhod,
  • Pružná pracovní doba, stravenky, mladý kolektiv,
  • Vzdělávání a odborný růst,
  • 5 týdnu dovolené.

 


Doplňující informace:

  • Termín nástupu možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 8, Sokolovská ul.

 

Kontakt personální oddělení

Markéta Spálenková
e-mail: marketa.spalenkova@eucpremium.cz