Co Vás čeká:

  •  Správa uzavřených korporátních smluv a jejich vkládání do informačního systému
  •  Korektní aktualizace náležitých dat v databázi
  •  Zajištění aktivní organizace zdravotních prohlídek na základě požadavků klienta 
  •  Pravidelná aktualizace zaměstnanců ve lhůtníku preventivních prohlídek
  •  Vypracování pravidelné průběžné zprávy o průběhu preventivních prohlídek dle ujednání s klientem
  •  Komunikace s klienty na denní bázi
  •  Dodržování standardů klientského servisu a profesionální komunikace se zákazníky 
  •  Sdílení informací týkající se zpětné vazby zákazníků na poskytované služby s ostatními pracovníky klientského oddělení

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  •  středoškolské vzdělání s maturitou
  •  komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem
  •  výborná znalost práce na PC (pokročilý Excel - funkce, vzorce, filtry), práce s IS
  •  samostatnost, organizační schopnosti, proklientský přístup, analytický typ

Co Vám můžeme nabídnout:

  •  příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv 
  •  nadstandardní lékařskou péči na našich klinikách
  •  týden dovolené navíc
  •  stravenky
  •  karta MultiSport

 

Kontakt personální oddělení

Markéta Spálenková
e-mail: marketa.spalenkova@eucpremium.cz