Nejčastější dotazy klientů

- Vyberte kategorii dotazů -

Oblíbené dotazy

Mohu na kliniku přijít bez objednání?

Pokud máte akutní zdravotní problém, jehož řešení nelze odkládat, prosíme kontaktujte obratem naši zákaznickou linku, kde Vám naši operátoři pomohou celou situaci vyřešit a objednají Vás k příslušnému specialistovi. 

Mohu požádat lékaře o konzultaci zdravotního stavu po telefonu?

V rámci své karty máte k dispozici bezplatnou 24hodinovou konzultační službu po telefonu zajišťující nepřetržitý kontakt se zdravotní sestrou a lékařem. 365 dnů v roce můžete volat na telefonní číslo +420 222 300 300 a budete spojeni se zdravotnickým personálem, který hovoří česky i anglicky.

Mohu být očkován, když jsem byl nemocen nebo stále jsem?

V době očkování nesmíte být akutně nemocný. V den aplikace se nedoporučuje fyzická zátěž, návštěva sauny, solária ani větší konzumace alkoholických nápojů. Odstup od předchozího a dalšího očkování musí být minimálně dva týdny. V době očkování nesmíte brát antibiotika.

Mohou mi výsledky z vyšetření a laboratorních odběrů sdělit sestry na klinikách?

Výsledky jsou zaneseny v systému a přístup k nim mají všechny kliniky. Zdravotní sestry však pouze sdělují pacientům výsledky, které jsou v normě. Pokud se vyskytne odchylka, výsledky s vámi probere lékař, který je dokáže adekvátně interpretovat a domluví se s vámi na následné péči. 

Mohu si donést svoji vakcínu z lékárny a bude mi aplikována na klinikách?

Nemůžeme aplikovat vakcínu, o které nevíme, zda byla skladována za správných podmínek. Aplikujeme pouze vakcíny z našich zdrojů.

Lze dostat léky přímo od lékaře v ordinaci?

Lékař nemůže v ordinaci vydat lék s výjimkou nezbytné medikace, kterou vyžaduje akutní stav pacienta, nebo v případě, že se jedná o vzorek léčivého přípravku. V případě výjezdu může lékař pacientovi poskytnout dávku léčivého přípravku na období, než si bude moci vyzvednout lék v lékárně.